Wyłonieniem najciekawszej pracy zajął się sąd konkursowy pod przewodnictwem dr hab. Pauliny Olechowskiej z Uniwersytetu Szczecińskiego z udziałem prof. Waldemara Wojciechowskiego – kierownika Katedry Komunikacji Wizualnej Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuki w Szczecinie.
Swoje prace na konkurs zgłosiło 46 podmiotów. Pierwsze miejsce i nagroda w wysokości 10 tys. zł trafiła do pani Heleny Wawrzeniuk z Warszawy. Jury wyróżniło również dwie prace, które uzyskały taką samą ilość punktów i ex aequo zajęły drugie miejsce: to prace pani Barbary Janczak z Krakowa oraz Jakuba Walkowicza ze Szczecina.
Jak mówi autorska zwycięskiego projektu, kształt zaprojektowanego logo jest inspirowany światem matematyki oraz przyrody.
Logo nawiązuje swoimi elementami również do innych symboli morza: rysunku fali morskiej, kolców muszli, rozpryśniętej wody, kształtu konika morskiego.
Otwarcie Morskiego Centrum Nauki zaplanowano na przyszły rok.
Centrum Edukacji Medialnej i Interaktywności Uniwersytet Szczeciński ul. Cukrowa 12, 71-004 Szczecin tel.: 91 444 34 71 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.